Клиниканын абалы/ Положение клиники

«Кроха» балдар клиникасында акы төлөнүүчү негизде медициналык кызмат көрсөтүүнүн тартиби жана шарттары жөнүндө

Медициналык кызмат көрсөтүү үчүн негиз болуп төмөнкүлөр саналат:

  1. Кабыл алынган номенклатурага ылайык тиркемеде иштин уруксат берилген түрлөрүн көрсөтүү менен контролдоочу орган тарабынан белгиленген тартипте берилген лицензиянын болушу;
  2. Заказчынын медициналык кызматка болгон жеке керектөөсү жана аны алууга болгон каалоосу ММКнын алкагында аны алууга мүмкүн болбогондо же адистештирилген мекемеден акысыз алууну каалабаганда акы төлөнөт;
  3. Жеке медициналык уюмга пациенттин жардамы үчүн кайрылганда;

Клиникада аткарылуучу иштердин түрлөрүнүн тизмеси:

* дарыгерлердин консультациялык кабыл алуулары, Узи-изилдөөлөр, анализдерди кабыл алуу пункттары;

* пациенттин өзү баштаган профилактикалык текшерүүлөр жана изилдөөлөр, дарыгердин дайындоосу жана объективдүү көрсөтмөсү жок;

 * тар багыттагы дарыгерлердин консультациясы, белгилүү бир ооруга кам көрүү стандартына кирбеген, бирок пайдалуу жана пациент аларды өз алдынча жасоону чечкен диагностикалык жана терапиялык процедуралар;

Акы төлөнүүчү кызматтарды көрсөтүү эрежелери:

Төлөм кызмат көрсөтүлгөнгө чейин жүргүзүлөт жана ар кандай жолдор менен жүргүзүлүшү мүмкүн: клиниканын кассасына накталай акча салуу, банк картасын колдонуу менен терминал аркылуу. Төлөмдүн натыйжасында жүргүзүлгөн эсептешүүнү тастыктаган документ берилет.

Клиникада медициналык жардам алууну пландап жаткан бейтап уюмда жана расмий сайтта иштин түрлөрү, клиниканын адистери, кызмат көрсөтүү тартиби жөнүндө жеткиликтүү жана объективдүү маалыматка ишене алат.

Кызмат бейтапка көрсөтүлгөндөн кийин дарыгер диагнозу жана сунуштары менен консультациялык корутунду берет.

Клиниканын кызматкерлерине материалдык жооптуу кызматкерлерден – администратор, каттоочу-кассирден башка бейтаптардан акча алууга уруксат берилбейт.

Медициналык кызмат көрсөтүүлөргө бааны түзүүнүн тартиби.

Медициналык борбор өз кызматтарынын баасын өз алдынча белгилейт, бир кызматтын баасы дарыгердин квалификациясына жараша өзгөрүшү мүмкүн.

Башкы директордун буйругу менен прейскурант жана ага киргизилген өзгөртүүлөр бекитилет. Баалар бейтаптарга сайтка жана маалымат такталарына жайгаштыруу аркылуу жеткирилет.

Бейтаптын укуктары жана милдеттери

 Бейтаптын укуктары.

* квалификациялуу медициналык кызматтарды алуу

* Санитардык-гигиеналык талаптарга ылайык келген шарттарда мүмкүн болушунча маданий жана диний салттарды сактоо менен анын дене-бой абалын эске алуу менен медициналык жардам жана камкордук алууга;

* Клиникага кайрылуу фактысы жөнүндө маалыматтардын, ошондой эле ден соолугунун абалы жана үчүнчү жактарга текшерүүнүн жыйынтыктары жөнүндө маалыматтардын купуялуулугу;

* Интервенцияга макулдук берүү;

* Өзүнүн укуктары, милдеттери, ден соолугунун абалы жана текшерүүнүн натыйжалары, мүмкүн болуучу кесепеттери жана татаалдыктары жөнүндө жеткиликтүү формада маалымат алууга;

* Эгерде ден соолукка зыян келтирүү фактысы далилденсе, ден соолукка келтирилген зыяндын ордун толтурууга;

* Манипуляциялардын көлөмү жана шарттары жөнүндө толук маалыматтарды, дарыгердин билими жана категориясынын бар экендиги жөнүндө маалыматтарды берүүгө, лицензия, кызматтардын тизмеси жана алардын баасы менен Прейскурантка ылайык таанышууга;

* Эгерде баш тартуу медициналык кызмат көрсөтүүдө пациенттин укуктарынын бузулушуна байланыштуу болбосо, медициналык кызматты алуудан же аны аяктоодон бир тараптуу тартипте баш тартууга, аткаруучу тарткан чыгымдарды төлөп берүүгө; Колдонула турган технология жана техника, альтернативдүү дарылоонун жана текшерүүнүн болушу, ошондой эле процедурага мүмкүн болгон кыйынчылыктар жана терс реакциялар жөнүндө маалымат берүүгө;

* Башка адистер жана медициналык эксперттер менен кеңешүү мүмкүндүгү үчүн дарыгерлерге Баруу, диагноз, дайындалган дарылоо жана бейтаптын медициналык картасында камтылган абалдын динамикасы жөнүндө бардык маалыматтарды берүүгө, ошондой эле лабораториялык анализдердин корутундуларынын болушуна;

* Клиникада аткарылган процедуралардын жана терапиялык схемалардын сыпаттамасы менен амбулаториялык картадан көчүрмөнү, экспертизанын жыйынтыктарынын көчүрмөлөрүн алуу;

Бейтаптын милдеттери.

* Клиниканын адистерине өнөкөт оорулар (мисалы, активдүү кургак учук, кан аркылуу жугуучу оорулар, анын ичинде В жана С гепатиттери, адамдын иммундук жетишсиздик вирусу), оперативдүү кийлигишүүлөр, аллергиялык реакциялар же дары-дармектерге болгон жеке чыдамсыздык жөнүндө ишенимдүү маалымат берүү;

* көрсөтүлгөн кызматтардын наркын толук көлөмдө төлөө;

* дарыгердин дайындоолорун сактоо, дарылоо планын сактоо, уюмда кабыл алынган жүрүм-турум эрежелерин сактоо;

* мониторинг жүргүзүү жана зыян жана терс себептерден улам дарылоо мезгилинде Денени коргоо;

* медициналык кызматкерлер менен мамиле урмат-сый жана сылыктык көрсөтүү;

* дарыгерге өз убагында барууга, объективдүү себептер боюнча барууга мүмкүн болбогон учурда аны жокко чыгаруу жөнүндө эскертүүгө;;

* дарыгердин белгиленген күнү жана убагында жолугушууга келүү;

* дарыгер тарабынан жазылган диагностикалык жана дарылоо иш-чаралардын планын карап чыгуу жана аны аткаруу 

* препараттарга терс көрүнүштөр жана жыргалчылыктын төмөндөшү жөнүндө адиске токтоосуз кабарлаңыз;

* клиниканын материалдык каражаттарына аяр мамиле жасоо, клиникада тартипти сактоо.

Клиникада бейтаптарга тыюу салынат

* Медициналык борборго барганда курал-жаракты (газ, муздак, ок атуучу), коркунучтуу химиялык жана жарылуучу заттарды, алкоголдук ичимдиктерди жана башкалар башкалар үчүн коркунучтуу болушу мүмкүн болгон башка каражаттарды алып жүрүү керек;

* Клиникалардын имараттарына өтүү уруксатсыз персонал жана администрация үчүн иштелип чыккан;

* Клиникада жана клиниканын жанында тамеки чегүү;

* Үнүн көтөрүү, ызы-чуу чыгаруу;

* Маалымат такталарынан жана столдордон документтерди алуу жалпы пайдалануу үчүн

* Уюмдун аймагында жетекчиликтин жазуу жүзүндөгү уруксатысыз жарнамалык материалдарды, кулактандырууларды калтырууга;

* Сырткы көрүнүшү санитардык-гигиеналык нормаларга жооп бербесе, агрессия жана толкундануу абалында алкоголдук же баңгизаттын таасири астында клиникага кирүү.

Клиника медициналык кызмат көрсөтүүдө төмөнкүлөргө укуктуу:

* калкка медициналык кызматтарды акы төлөө негизинде көрсөтүү

* бейтаптын ден соолугунун абалына жараша диагностикалык изилдөөлөрдүн, медициналык кызматтардын түрлөрүн жана көлөмүн, дарылоонун түрүн жана ишмердүүлүгүн өз алдынча аныктоо

* дарыгер күтүлбөгөн жерден жок болгон учурда, жолугушууга белгиленген күнү тиешелүү профилдеги башка адисти дайындаңыз

* бейтаптын ден-соолугунун абалы, мурунку оорулары жана башка анамнездеги маалыматтар, диагноз коюу жана терапияны орнотуу үчүн зарыл болгон маалыматтарды тактоо;

* дарыгердин буйруктарын аткарууну талап кылуу, процедуралар үчүн орто медициналык кызматкерлердин сунуштары.

* Пациент кабыл алууга 10 мүнөт же андан көп убакыт кечиккенде, врач жазуу боюнча кийинки пациентти же клиникада жазуусу жок болгон пациентти кабыл алууга укуктуу.

Медициналык кызмат көрсөтүүдө клиника::

* бейтапка кызмат үчүн акы төлөнгөндүгүн тастыктаган кассалык чекти же башка документти берүү;

*медициналык жардам көрсөтүүнүн тартиби жөнүндө маалыматты жеткиликтүү формада берүүгө;

* акы төлөнүүчү медициналык жардам көрсөтүүчү конкреттүү медициналык кызматкер жөнүндө; медициналык жардам көрсөтүүнүн ыкмалары жана алар менен байланышкан тобокелдиктер, медициналык кийлигишүүнүн мүмкүн болгон түрлөрү, алардын кесепеттери жана медициналык жардам көрсөтүүнүн күтүлгөн натыйжалары жөнүндө маалымат берүүгө;

* маалымат такталарында, ошондой эле сайтта төмөнкү маалыматтарды жайгаштыруу аркылуу көрсөтүүгө: акы төлөнүүчү кызматтардын тизмеси жана алардын наркы; аларды алуунун шарттары жана тартиби; адистердин квалификациясы жана сертификациясы жөнүндө маалыматтар; мекеменин иштөө режими;

* пациенттин талабы боюнча уюштуруу документинин жана лицензиянын көчүрмөсүн кароого берүү.

Дарылоочу врачтын укуктары жана милдеттери

Дарылоочу дарыгер милдеттүү: 

* Бейтаптын толук өз убагында диагнозун жана дарыланышын камсыз кылуу;

* Бейтаптын ден-соолугу жана абалы жөнүндө маалыматты толук жана түшүнүктүү жол менен жеткирүү;

* Бейтапка медициналык жардам кантип көрсөтүлөрү, ага кандай каршы көрсөтмөлөр бар, процедурадан өтүү мезгилинде кандай терс көрүнүштөр жана татаалдашуулар болушу мүмкүн экендиги, кандай дарылоо чараларын жана режимин аткаруу керектиги жөнүндө маалыматтарды берүү;

* Татаал клиникалык кырдаалда дарыгерлердин консилиумун чакыруу, анын ичинде чектеш адистерди тартуу менен.

Клиника укуктуу: 

* Клиника, бейтапты байкаган адистин атынан, клиниканын жетекчисинин атына, дарылоодон баш тартуу жана конкреттүү пациентке байкоо жүргүзүү жөнүндө жазуу жүзүндө сурам жаза алат. Баш тартуу үчүн негиз болуп белгиленген терапия курсун сактабоо, клиникада болуу эрежелерин одоно бузуу, борбордун кызматкерлерине жана дарыгерге сылыктык менен мамиле кылбоо эсептелет.

Жоопкерчилик

Клиника дарыгердин дайындоолорун аткарбагандыгынан, ден соолугунун абалы бузулган жана бузулган учурда клиникага өз убагында барбоо жана өзүн-өзү дарылагандыктан бейтаптын күнөөсү менен татаалдашкан учурларда жоопкерчилик тартпайт. Клиниканын техникалык базасына же жайына материалдык зыян келтирилген учурда бейтап келтирилген зыяндын ордун толтурушу керек.

ПОЛОЖЕНИЕ о порядке и условиях предоставления медицинских услуг на платной основе в детской клинике «Кроха»

Основанием для оказания медицинских услуг являются:

  1. Наличие лицензии выданной в установленном порядке контролирующим органом, с указанием в приложении разрешенных видов деятельности согласно принятой номенклатуре;
  2. Собственная потребность заказчика в медицинской услуге, и желание его получить услугу платно при не возможности получения ее в рамках ОМС или не желании получения бесплатно в специализированном учреждении;
  3. При личном обращении за помощью пациента в частную медицинскую организацию;

Перечень видов деятельности, которые оказываются в клинике:

  • консультативные приемы врачей, Узи — исследования, заборные пункты приема анализов;
  • профилактические осмотры и исследования, которые инициировал сам пациент без назначений и объективных показаний лечащего доктора;
  • консультации врачей узких направлений, диагностические и терапевтические процедуры, которые не вошли в стандарт лечения при конкретному заболеванию, но были бы полезны и пациент решил их сделать самостоятельно;

Правила оказания платных услуг:

Оплата выполняется до оказания услуги и может производиться различными способами: внесение наличных в кассу клиники, через терминал с использованием банковской карты. В результате оплаты выдается документ подтверждающий произведенный расчет.

Пациент, планирующий получить медицинскую помощь в клинике,  может рассчитывать на доступную и объективную информацию в организации и на официальном сайте о видах деятельности, специалистах клиники, порядке предоставления услуг.

После того как услуга оказана пациенту доктором выдается консультативное заключение с диагнозом и рекомендациями.

Сотрудникам клиники  не разрешается принимать от пациентов деньги, кроме материально ответственных работников – администратор, регистратор-кассир.

Порядок формирования цены на медицинские услуги.

Медицинский центр самостоятельно назначает цену на свои услуги, цена на одну услугу может отличаться в зависимости от квалификации врача.

Приказом генерального директора утверждается прейскурант и изменения которые в него вносились. Цены доводятся до пациентов путем размещения на сайте и информационных стендах.

Права и обязанности пациента

Права пациента.

  • Получать квалифицированные медицинские услуги
  • Получать медицинскую помощь и уход с учетом его физического состояния с соблюдением по возможности культурных и религиозных традиций, в условиях, соответствующих санитарно-гигиеническим требованиям;
  • Конфиденциальность данных о факте обращения в клинику, а также сведений о состоянии здоровья и результатах обследования третьим лицам;
  • Предоставление информированного согласия на вмешательство;
  • Получать информацию в доступной форме о своих правах, обязанностях, состоянии здоровья и результатах обследовании, возможных последствиях и осложнения;
  • На возмещение причинённого вреда здоровью, если факт причинения вреда здоровью был доказан;
  • На предоставление полных данных об объеме и условиях проведения манипуляций, информацию об образовании и наличии категории врача, ознакомлении с лицензией, перечнем услуг и их стоимостью согласно прейскуранта;
  • На отказ в одностороннем порядке от получения медицинской услуги или ее завершения, оплатив при том фактически понесенные исполнителем расходы в случае, если этот отказ не связан с нарушением прав пациента при оказании медицинской услуги;
  • На предоставление информации о технологии и методике, которая будет использоваться, наличии альтернативных методов лечения и обследовании, а также возможных осложнениях и побочных реакциях на процедуру;
  • На предоставление всей информации о посещении врачей, диагнозе, назначаемом лечении и динамике состояния содержащейся в медицинской карте больного, а также наличие заключений лабораторных тестов, для возможности консультации с другими специалистами и медицинскими экспертами;
  • Получение выписки из амбулаторной карты с описанием процедур и терапевтических схем выполняемых в клинике, копий результатов обследования;

Обязанности пациента.

  • Достоверно информировать специалистов клиники о перенесённых хронических заболеваниях (таких, как активная форма туберкулеза, заболеваниях, передающихся через кровь, включая гепатиты В и С, вирус иммунодефицита человека), об оперативных вмешательствах в анамнезе, об аллергических реакциях или индивидуальной непереносимости лекарственных препаратов;
  • оплатить стоимость в полном объеме фактически оказанных услуг;
  • соблюдать назначения доктора, придерживаться плана лечения, исполнять правила поведения, принятые в организации;
  • следить и оберегать свой организм в период лечения от повреждения и негативных факторов;
  • проявлять в отношении с медицинским персоналом уважение и тактичность;
  • своевременно посещать доктора, при невозможности визита по объективным причинам  предупреждать об отмене;
  • приходить на прием в определенную доктором дату и время;
  • изучить план диагностических и лечебных мероприятий выписанных врачом и выполнять его
  • оперативно сообщать специалисту о побочных проявлениях на препараты и ухудшении самочувствия;
  • бережно относиться к материальным средствам клиники, придерживаться порядка в клинике.

Пациентам в клинике запрещается

  • При посещении медицинского центра иметь при себе оружие (газовое, холодное,  огнестрельное), опасные химические и взрывоопасные вещества, алкогольные напитки и другие средства, которые могут быть потенциально опасны для окружающих;
  • Проходить в помещения клиники предназначенные для персонала и администрации без  разрешения;
  • Курить вклинике и рядом с помещениями клиники;
  • Повышать голос, создавать шум;
  • Брать документы с информационных стендов и столов предназначенные для общего  пользования
  • Оставлять на территории организации рекламные материалы, объявления без письменного разрешения руководства;
  • Заходить в клинику в состоянии алкогольного или наркотического опьянения, если внешний  вид, не соответствует санитарногигиеническим нормам, в состоянии агрессии и нервного  возбуждения.

При оказании медицинской услуги клиника имеет право:

  • предоставлять населению медицинские услуги на платной основе
  • самостоятельно определять виды и объем диагностических исследований, медицинских услуг, вид и деятельность лечения, в соответствии с состоянием здоровья пациента
  • в случае непредвиденного отсутствия врача в день, назначенный для приема, назначить другого специалиста соответствующего профиля
  • уточнять у пациента сведения о его состоянии здоровья, перенесенных заболеваниях и других данных анамнеза, необходимых для постановки диагноза и подбора терапии;
  • настаивать на выполнении предписаний доктора, рекомендации среднего медицинского персонала для проведения процедур.
  • При опоздании пациента на прием на 15 минут и более, врач имеет право на прием пациента, следующего по записи, либо пациента, пребывшего в клинику без записи.

При оказании медицинской услуги клиника должна:

  • выдать пациенту кассовый чек или иной документ, подтверждающий факт оплаты услуги;
  • в доступной форме предоставлять информацию о порядке оказания медицинской помощи; о конкретном медицинском работнике, предоставляющем платную медицинскую помощь; информацию о методах оказания медицинской помощи и связанных с ними рисках, возможных видах медицинского вмешательства, их последствиях и ожидаемых результатах оказания медицинской помощи;
  • предоставлять посредством размещения на информационных стендах, а также на сайте содержащую следующие сведения: перечень платных услуг и их стоимости; условия и порядок их получения; сведения о квалификации и сертификации специалистов; режим работы учреждения;
  • по требованию пациента предоставлять для ознакомления копии учредительного документа и лицензии.

Права и обязанности лечащего врача

Лечащий доктор обязан:
• Обеспечить полную своевременную диагностику и лечение пациента;
• Пациенту в полной и доступной для понимания форме донести информацию о его здоровье и состоянии;
• Предоставить пациенту данные о том как будет проходить оказание медицинской помощи, какие  противопоказания к ней имеются, о том какие побочные явления и осложнения могут возникнуть в период прохождения процедуры, о том какие лечебные мероприятия нужно выполнять и режиме;
•  В сложных клинических ситуацию созывать консилиум врачей, в том числе с привлечением смежных специалистов.

Клиника вправе:
• Клиника, в лице специалиста, который наблюдает пациента может написать письменный запрос на имя руководителя клиники, об отказе лечения и наблюдения за конкретным пациентом. Основанием для отказа может служить не соблюдение  назначенного курса терапии, грубое нарушение правил нахождения в клинике, не тактичное отношение к сотрудникам центра и доктору.

Ответственность

Клиника не несет ответственность в случаях возникновения осложнений по вине пациента из-за невыполнения назначений врача, несвоевременное обращение в клинику в случае возникших отклонений и нарушений в состоянии здоровья и самолечения.

В случае нанесения материального урона технической базе или помещению клиники пациент должен возместить нанесенный вред.

Уютное лечебно-профилактическое учреждение, призванное защищать здоровье Ваших детей!

Кроха "Центр"
Кроха "Пятый"